Politica de Confidentialitate

INFORMAȚII GENERALE

Suntem foarte atenți când vine vorba de protejarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legile în vigoare, în acord cu Regulamentul General de Protecție a Datelor Personale din 27 aprilie 2016 (“RPD”). Obiectivul nostru este să îți furnizăm informații și control asupra procesării datelor tale și uneltelor care îți permit să te folosești de protecția drepturilor care rezultă din lege.
În rândurile de mai jos vă prezentăm informații despre cum procesăm datele personale, cum le securizăm și cu cine le împărțim. Daca aveți întrebări suplimentare despre cum vă folosim datele personale, contactați-ne la următoarea adresă de e-mail: office@skandalista.ro

CUM VĂ OBȚINEM DATELE?

Vă folosim datele personale deoarece ați decis să faceți cumpărături pe magazinul nostru online www.skandalista.ro (“Magazin”) sau pentru că v-ați dat acordul să primiți informații comerciale prin adresa de e-mail furnizată sau ne-ați dat acordul să folosim adresa prin utilizarea websiteului Magazinului.

CINE ESTE ADMINISTRATORUL DATELOR DVS. PERSONALE?

Magazinul online www.skandalista.ro este condus de “VENTER INTERNATIONAL S.R.L.”, CUI 44066333, sediu social MUNICIPIUL BUCURESTI, SECTOR 3, CALEA DUDESTI, NR.188, BL.B, ET.2, AP.11

CUM POT CONTACTA INSPECTORUL DATELOR PERSONALE

office@skandalista.ro

CUM VĂ PROCESĂM DATELE PERSONALE?

Dacă folosiți Magazinul nostru, vă vom procesa datele personale pentru scopurile următoare:

  1. a) Pentru a respecta contractul de vânzare stabilit între dvs. și Magazin – fundamentul pentru procesarea datelor dvs., care rezulta în urma acceptării termenilor și condițiilor Magazinului. Cea mai mare parte a datelor pe care ni le furnizați sunt necesare pentru a implementa cu succes contractul de vânzare și livrarea bunurilor cumpărate către dvs.; furnizarea datelor personale pentru acest scop nu este obligatorie, dar este necesară pentru a respecta contractul.
  2. b) Pentru a vă administra contul de pe site-ul Magazinului este necesar să vă creați un cont de utilizator, acceptând astfel termenii și condițiile Magazinului. Crearea unui cont în Magazin vă va permite, de asemenea, să vă accesați datele pe care le-ați furnizat, inclusiv istoria cumpărăturilor, și să vă folosiți de unele drepturi legate de procesarea datelor; furnizarea datelor personale pentru acest scop nu este obligatorie, dar este necesară pentru a respecta contractul.
  3. c) Pentru a procesa plângeri – la baza acestei procesări a datelor stă obligația Administratorului care rezultă din prevederea legii legată de garanția pentru defectele găsite în obiectele vândute. Furnizarea datelor în formularul plângerii este obligatorie pentru o adecvată considerare a plângerii dvs.
  4. d) Dacă vă exprimați consimțământul separat, vom trimite informații comerciale despre bunurile oferite spre vânzare în Magazin pe adresa de e-mail furnizată de dvs., inclusiv ofertele promoționale – în acest caz, baza de prelucrare a datelor este consimțământul dumneavoastră, care nu este obligatorie și o puteți retrage oricând contactând datele de mai sus sau făcând click pe linkul pe care îl trimitem în fiecare e-mail cu informații comerciale. Retragerea consimțământului nu afectează corectitudinea procesării datelor în perioada anterioară retragerii.
  5. e) Dacă vă exprimați consimțământul separat, vă vom trimite informații comerciale la numărul de telefon mobil furnizat de dvs. către Magazin, inclusiv ofertele promoționale – în acest caz, baza pentru prelucrarea datelor este consimțământul dvs., care nu este obligatoriu și îl puteți retrage în orice moment, contactând-ne prin datele de mai sus. Retragerea consimțământului nu afectează corectitudinea procesării datelor în perioada anterioară retragerii.
  6. f) Pentru a vă trimite mesaje de marketing personalizate pe site-ul magazinului, de ex. care iau forma unei sugestii de a cumpăra bunuri cu ajutorul profilării. Mesajele vor fi pregătite pe baza analizei achizițiilor dvs. – baza de prelucrare a datelor dvs. în acest caz, va fi interesul legitim al Administratorului constând în comercializarea bunurilor oferite în magazin, atât bunurile Administratorului, cât și ale furnizorilor.
  7. g) În scopuri de marketing – din când în când, putem trimite informații despre oferta magazinului skandalista.ro sau despre oferta partenerilor noștri comerciali la adresa de livrare furnizată de dvs.. Baza de prelucrare a datelor dvs. în acest sens va fi interesul legitim al partenerilor noștri în comercializarea produselor indicate în ofertă. Puteți oricând obiecta procesării datelor dvs. și nu vom mai face acest lucru.
  8. h) În scopuri statistice interne ale Administratorului – în acest caz, baza pentru prelucrarea datelor va fi interesul legitim al Administratorului, constând în colectarea de informații pentru a permite dezvoltarea afacerii și personalizarea serviciilor pentru nevoile utilizatorilor Magazinului.
  9. i) Pentru a confirma îndeplinirea îndatoririlor noastre și pentru a investiga reclamațiile sau a apăra împotriva revendicărilor care pot fi îndreptate împotriva noastră, prevenirea sau detectarea fraudei – baza pentru prelucrarea datelor dvs. în acest caz va fi interesul legitim al Administratorului, care este protecția drepturilor, confirmarea performanței și obținerea în acest sens a remunerației datorate de clienții Administratorului.

Acordăm atenție transparenței prelucrării datelor dvs. personale. Dacă aveți întrebări cu privire la procesul sau regulile de prelucrare a datelor, vă rugăm să ne contactați.
Noi procesam datele dumneavoastra in conformitate cu legea, asigurandu-ne ca acestea sunt actuale si corecte. Prin urmare, din când în când vă vom aminti despre necesitatea actualizării datelor prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail furnizată de dvs..
Datele dvs. personale nu vor fi procesate pentru luarea de decizii automate fără consimțământul dumneavoastră.

ESTE OBLIGATORIE FURNIZAREA DATELOR PERSONALE?

Este decizia dvs. dacă doriți să ne furnizați date și ce fel de date ne furnizați, dar rețineți că atunci când faceți cumpărături în magazin, furnizarea anumitor date va fi obligatorie pentru executarea contractului de vânzare, deoarece fără acestea nu vom putea procesa comanda.
Nefurnizarea datelor pe care vi le cerem rezultă în imposibilitatea plasării comenzii.
Nu este obligatoriu să vă dați consimțământul de a primi informații comerciale la adresa de e-mail furnizată sau numărul de telefon furnizat pentru a realiza un acord de vânzare a bunurilor. Dacă vă dați consimțământul, îl poți retrage oricând.

CU CINE VOM ÎMPĂRTĂȘI INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

Vom transmite datele dvs. entităților care colaborează cu noi pentru a îndeplini contractul de vânzare a bunurilor achiziționate de dvs.:

  1. a) În funcție de metoda de livrare pe care o alegeți, vă vom împărți datele necesare livrării de bunuri către una dintre următoarele entități:
    * Fan Courier
    * Alte entități care vor furniza în viitor servicii de livrare pentru bunurile achiziționate de dvs. în magazin.
  2. b) În funcție de alegerea metodei de plată pentru bunurile achiziționate, vă vom împărtăși datele necesare pentru a primi sau efectua plăți pentru bunurile achiziționate către următoarele entități:
    * Una dintre companiile de curierat menționate mai sus, în cazul în care metoda de plată pentru bunurile selectate a fost “numerar la livrare”
    * Netopia Mobilpay – dacă ați ales sistemul de plăți Netopia Mobilpay ca metodă de plată,
    * Alți operatori de plată cu care vom coopera pentru a primi o plată pentru bunurile achiziționate de dvs.
  3. c) Dacă ați fost de acord să primiți informații comerciale pe adresa de e-mail sau pe numărul de telefon furnizate de dvs., vă vom împărtăși datele cu entitățile care furnizează serviciul nostru de solicitare a trimiterii informațiilor comerciale.
  4. d) De asemenea, vă putem împărtăși datele personale cu alte entități din categoriile de mai sus, cu care vom stabili cooperarea.
CÂT TIMP VOM PĂSTRA INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

Vom procesa datele personale furnizate de dvs în perioada:

  1. a) Necesară pentru completarea contractului de vânzare, pentru completarea cererilor dvs., precum și pentru confirmarea îndeplinirii îndatoririlor noastre și investigarea reclamațiilor sau apărarea împotriva cererilor care pot fi îndreptate împotriva noastră – nu mai mult de 10 ani de la data pe care ați furnizat-o noi cu datele dvs.,
  2. b) Dacă trimiteți o solicitare de ștergere a contului dvs. în magazin, este posibil să vă procesăm datele în intervalul necesar pentru confirmarea îndeplinirii sarcinilor noastre și investigarea reclamațiilor sau apărarea împotriva revendicărilor care pot fi îndreptate împotriva noastră – nu mai mult de 10 ani de la data la care ne-ați furnizat datele dvs.
CUM VĂ PROTEJĂM DATELE?

Utilizăm o serie de măsuri de securitate IT și organizaționale menite să minimizeze riscul de scurgere a datelor, distrugerea și dezintegrarea acestora, cum ar fi: sistemul de firewall, sistemele antivirus și anti-spam, procedurile interne de acces, prelucrarea datelor și recuperarea de urgență precum și un sistem de backup pe mai multe niveluri. Magazinul nostru oferă un nivel foarte ridicat de securitate prin utilizarea aplicației Web Firewall (WAF) și a sistemului de securitate împotriva atacurilor DDoS, utilizăm un nivel înalt de criptare a conexiunii HTTPS / SSL în conformitate cu cele mai bune practici, lucrăm cu un furnizor de hosting care a fost certificat cu cerințe ISO 9001 și cerințele AQAP-2110, precum și cu certificatul de management al securității informațiilor conform ISO / IEC 27001. Vă amintim că utilizarea Internetului aduce întotdeauna riscul unor incidente de securitate , dar vă asigurăm că datorită procedurilor implementate de revizuiri și actualizări sistemice informatice, precum și de monitorizarea activă a punctelor critice de sistem, scopul nostru este de a reduce cât mai mult acest risc.

CE DREPTURI AVEȚI ÎN LEGĂTURĂ CU PRELUCRAREA DATELOR DVS. DE CĂTRE NOI?

În conformitate cu GDPR, aveți acces la un număr de drepturi în legătură cu transferul informațiilor dvs. personale către noi, cum ar fi:

  1. a) Dreptul de a ști cum sunt prelucrate datele dvs. personale – dacă aveți întrebări cu privire la modul cum procesăm datele dvs., vă rugăm să ne contactați utilizând formularul de contact furnizat în această pagină sau prin trimiterea de informații la office@skandalista.ro , va stam la dispozitie,
  2. b) Dreptul de a accesa și de a actualiza datele – aveți întotdeauna acces la datele dvs. personale din contul dvs. în magazin.Puteți edita și actualiza datele furnizate. Dacă nu ați creat un cont în magazin, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact din această pagină sau scrieți-ne la Biroul nostru pentru Protecția Datelor cu solicitarea de a vă accesa datele – vă vom oferi informații despre datele dvs. și le vom actualiza la solicitarea dvs.,
  3. c) În termenii stabiliți de GDPR, aveți, de asemenea, dreptul la:
    * Eliminarea datelor – dacă doriți ca noi să nu mai procesăm datele dvs., vă puteți șterge contul în magazin sau ne puteți raporta o astfel de solicitare. Vă rugăm să rețineți că acest lucru nu este un drept absolut și putem refuza să ștergem datele despre care avem o bază pentru prelucrarea sa (de exemplu, îndeplinirea unei obligații legale sau urmărirea sau apărarea împotriva cererilor care ar putea fi îndreptate împotriva noastră) .
    * Cereri de limitare a procesării datelor,
    * Pentru a obiecta la prelucrarea datelor dvs., dacă baza procesării este un interes legitim al administratorului sau care îndeplinește sarcini de interes public,
    * Retragerea consimțământului, dacă datele sunt procesate pe baza consimțământului dvs.,
    * Transfer de date, dacă procesarea se bazează pe un contract sau pe acordul dvs.

* Puteți accesa toate drepturile de mai sus contactând responsabilul nostru pentru protecția datelor (adresa de e-mail: office@skandalista.ro ) sau utilizând formularul de contact

CÂND VEȚI PRIMI RĂSPUNSUL DE LA NOI?

Vom încerca să finalizăm cererile dvs. cât mai repede posibil și să vă răspundem la întrebările cu privire la datele personale. În orice caz, ar trebui să primiți un mesaj de la noi în nu mai târziu de 30 de zile de la primirea cererii dvs. În această perioadă vă vom da un răspuns sau vă vom informa despre prelungirea termenului limită și vom explica motivele. Dacă avem îndoieli cu privire la autenticitatea identității persoanei care face o cerere specifică, putem pune mai multe întrebări pentru a o verifica.

INFORMAȚII DESPRE ORGANISMUL COMPETENT SĂ DEPUNĂ O PLÂNGERE

Dacă considerați că vă prelucram în mod ilegal datele dvs. personale, puteți depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

Dacă aveți întrebări legate de prelucrarea datelor dvs. personale de către noi sau doriți să utilizați drepturile care rezultă din GDPR, utilizați formularul de contact sau scrieți direct la office@skandalista.ro

INFORMAȚII DESPRE UTILIZAREA “COOKIES”

DEFINIȚII

  1. “VENTER INTERNATIONAL S.R.L.”, CUI 44066333, sediu social MUNICIPIUL BUCURESTI, SECTOR 3, CALEA DUDESTI, NR.188, BL.B, ET.2, AP.11, care prestează servicii în formă electronică, stochează informații și are acces la informații de pe echipamentele Utilizatorului,
  2. Portal – înseamnă pagina de Internet sau aplicația care este utilizată de Administrator pentru conducerea portalului de Internet care funcționează pe adresa: https://skandalista.ro
  3. Cookies – înseamnă date teleinformatice, în special fișiere text mici, salvate și stocate pe echipamentele prin care utilizatorul accesează paginile Portalului,
  4. Cookies Administrator – înseamnă cookies postate de Administrator, legate de furnizarea de servicii electronice de către Administrator prin intermediul Portalului.
  5. Cookies Externe – înseamnă cookies postate de partenerii Administratorului prin intermediul paginii de Internet a Portalului,
  6. Echipamente – înseamnă echipamente electronice prin intermediul cărora Utilizatorul obține accesul la Portal,
  7. Utilizator – înseamnă entitatea pe seama căreia, în conformitate cu Regulamentul și legislația în vigoare pot fi prestate serviciile în formă electronică sau cu care poate fi încheiat un Contract de prestare a serviciilor în formă electronică.

TIPURILE FIȘIERELOR COOKIES UTILIZATE DE ADMINISTRATOR

  1. Fișierele Cookies utilizate de Administrator sunt sigure pentru Echipamentul Utilizatorului. În mod special, nu este posibilă pătrunderea prin intermediul acestora în Echipamentele Utilizatorului a virușilor sau altor tipuri de programe nedorite sau de tip malware. Aceste fișiere permit identificarea programelor folosite de Utilizator și adaptarea funcționării Portalului la necesitățile individuale ale fiecărui utilizator.
  2. În cadrul fișierelor Permanente sau de Sesiune, Administratorul utilizează următoarele tipuri de fișiere COOKIES:
  3. a) Fișiere COOKIES Necesare – acest tip de fișiere COOKIES este indispensabil pentru funcționarea adecvată a Portalului. Datorită acestor fișiere Administratorul poate într-un mod sigur să efectueze astfel de operațiuni ca de ex.: realizarea comenzii Utilizatorului, „salvarea” Utilizatorului înregistrat în Portal după trecerea pe altă pagină de Internet sau completarea automată a datelor de expediție în timpul achiziției. Blocarea acestui tip de fișiere în browserul Utilizatorului poate avea ca efect funcționarea neadecvată a Portalului.

Scopurile detaliate pentru utilizarea fișierelor COOKIES Necesare:

REALIZAREA PROCESELOR INDISPENSABILE PENTRU FUNCȚIONALITATEA COMPLETĂ A PAGINILOR DE INTERNET

  • adaptarea conținutului paginilor de Internet ale Portalului la preferințele utilizatorului și optimizarea utilizării paginilor de Internet ale Portalului. În mod special, aceste fișiere permit recunoașterea parametrilor de bază ai.
    Echipamentului Utilizatorului și listarea corectă a paginii de Internet, adaptând-o la necesitățile individuale ale acestuia;
  • deservirea adecvată a programului de parteneriat, permițând în mod special verificarea surselor de transferare a Utilizatorului pe paginile de Internet ale Portalului,
  • permiterea utilizării funcțiilor de „Wishlist” și „Coș”.

GARANTAREA SIGURANȚEI ȘI A FIABILITĂȚII PORTALULUI

  1. b) Fișiere Analitice COOKIES – acest tip de fișiere COOKIES este utilizat de Administrator atât pentru a analiza comportamentul Utilizatorilor în Portal în scopuri comerciale ale Administratorului, cât și pentru a permite Administratorului să înțeleagă modul în care Utilizatorii folosesc Portalul, și care funcționalități ale Portalului necesită îmbunătățire sau actualizare. Informațiile obținute de Administrator prin fișiere COOKIES analitice sunt anonime. Pe baza acestora, Administratorul nu poate identifica Utilizatorul de la care sunt obținute informațiile,
  2. c) Fișiere de personalizare COOKIES – permit analiza comportamentului Utilizatorilor pe paginile Portalului și a preferințelor de achiziție ale acestora, ceea ce permite să se ofere Utilizatorilor sugestii personalizate de produse, efectuarea de modificări în funcționalitatea paginilor Portalului și postarea de conținut sponsorizat, Datele obținute prin acest tip de fișiere COOKIES pot fi utilizate pentru a îmbunătăți sistemele și software-ul existent și pentru a dezvolta noi soluții și funcționalități,

AUTORIZAREA UTILIZATORULUI ÎN PORTAL ȘI ASIGURAREA SESIUNII UTILIZATORULUI ÎN PORTAL

  • salvarea sesiunii Utilizatorului Portalului (după autentificare), Utilizatorul având așadar posibilitatea de utilizare a subpaginilor Portalului fără a introduce de fiecare dată numele de utilizator și parola;
  • configurarea adecvată a funcțiilor alese ale Portalului, permițând în mod special verificarea autenticității sesiunii browserului,
  • optimizarea și creșterea eficienței serviciilor prestate de Administrator.
  1. d) Fișiere COOKIES de marketing – acest tip de fișiere COOKIES permite Administratorului să adapteze reclamele afișate la preferințele și interesele Utilizatorilor. Cu ajutorul acestora, entitățile care cooperează cu Administratorul, cum ar fi operatorii de Facebook sau Instagram, vor putea ajusta corect conținutul publicitar afișat astfel încât acesta să fie adaptat preferințelor dumneavoastră.
  2. Pentru funcționarea adecvată a Portalului sunt indispensabile numai fișierele COOKIES Necesare descrise mai sus. În ceea ce privește celelalte tipuri de fișiere COOKIES, Utilizatorul poate consimți utilizarea acestora, dar nu este obligat.
  3. Fișierele COOKIES Externe sunt furnizate de partenerii noștri: în domeniul Fișierelor COOKIES Necesare, analitice, de personalizare sau de marketing. Lista actuală a partenerilor noștri cu care cooperăm în domeniul fișierelor COOKIES poate fi găsită mai jos:

MANAGEMENTUL FIȘIERELOR COOKIES ÎN PORTAL

  1. Utilizatorul poate gestiona scopul utilizării de către Administrator a fișierelor COOKIES analitice, de personalizare și de marketing prin exprimarea sau retragerea consimțământului pentru utilizarea unui anumit tip de fișiere COOKIES, utilizând panoul de gestionarea fișierelor oferit de Administrator. Panoul poate fi accesat de la antetul magazinului Internet.
  2. Utilizatorul poate oricând să schimbe setările fișierelor COOKIES folosind panoul indicat mai sus.


PERIOADA DE STOCARE A FIȘIERELOR COOKIES

Dacă Utilizatorul nu șterge fișierele COOKIES de pe echipamentele sale, acestea vor fi stocate pentru o perioadă de 60 de zile de la introducere.